Facebook   Twitter    YouTube    RSS Feed    Android App    iPhone and iPad App     BlackBerry App    
Subscribe to Newsletter

Page 241 of 2271 FirstFirst ... 141191231237238239240241 2422432442452512913417411241 ... LastLast
Results 3,601 to 3,615 of 34060

Thread: Die Afrikaanse Garing: Welkom!

Super Grandmaster LandyMan's Avatar

Quote Originally Posted by lilDeath
    hy f0kken werk man!!
    ek neem vir jou n f0kken foto as jy my nie glo nie!!
    Nou toe, neem hom laat ek sien
    En jy het net 3 minute om dit op te laai erens, geen tyd vir FotoWinkel nie
    Flickr Photos
    Google it you moron
    Vernon Koekemoer sal jou doodmaak, stadig en aaklig

Super Grandmaster

hehe LHO!!
    waar moet ek dit oplaai...nerens plek nie

www.imghost.co.za

Koning montie se plekkie
    Flickr Photos
    Google it you moron

Super Grandmaster

nai man, ek willie registreer nie, ek willie stem nie!!

Afrikaans is 'n pragtige taal. In geen ander taal kan jy sê: "Spoeg poets my rubber of ek raps jou" nie.

Of selfs: "Jy is 'n regte rimpelkring, jy gedra jou soos 'n worsbeursie!"
    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

SmoothOokerMaximus The_Librarian's Avatar
    Blog Entries
    19

huh?
    Christ-mass is NOT for Christians. Jeremiah 10.
    Is the 10 Commandments for Christians?

Saturday is the Seventh day, Sunday is the first day.

More more more, en 'n BAIE goeie more aan Roy!!

Welkom by ons garing!
    Flickr Photos
    Google it you moron

Hey beesblaas, maak bietjie daai prentjie van jou groter ... ek kan f0k0l sien wat daar aangaan.

En ek kan nie glo dit het jou amper 24 uur gevat om die 'screen capture' te neem nie. Watse FotoWinkel model gebruik jy?
    Flickr Photos
    Google it you moron

Super Grandmaster

Quote Originally Posted by LandyMan
    Hey beesblaas, maak bietjie daai prentjie van jou groter ... ek kan f0k0l sien wat daar aangaan.

En ek kan nie glo dit het jou amper 24 uur gevat om die 'screen capture' te neem nie. Watse FotoWinkel model gebruik jy?
    hello hello!!
    Jy is darem ook maar lekker deur die blare, dit was nie eens 6 minute later nie, jou tjop!!

En verder kan jy mos die ding vergroot daar in die web bladsy

jou tjop!!

Super Grandmaster

Quote Originally Posted by Roy Munson
    Afrikaans is 'n pragtige taal. In geen ander taal kan jy sê: "Spoeg poets my rubber of ek raps jou" nie.

Of selfs: "Jy is 'n regte rimpelkring, jy gedra jou soos 'n worsbeursie!"
    hello Roy!!

janee, baie sin wat jy daar maak, ou boet!!

...vir een of ander rede toe ek jou naam sien, toe dink ek aan 'rug muncher'

hhhmmmmm

hello hello!!
    Jy is darem ook maar lekker deur die blare, dit was nie eens 6 minute later nie, jou tjop!!

En verder kan jy mos die ding vergroot daar in die web bladsy

jou tjop!!
    Wel, in 6 minute kan ek 'n maanlanding doen met FotoWinkel, so dis hoekom ek gese het 3 minute

En ek het dit eers vanoggend gelees, so dit is amper 24 uur later!
    LamNeute!!
    Flickr Photos
    Google it you moron

Senior Member

Default 7de Laan

Ek het vandag hierdie gekry, dis nogal presies wat ek sal wou sien in die reeks.. Ek het geen benul wie die skrywer is nie. Ek het op 7de Laan se web tuiste gekyk of hulle 'n epos address het maar daar is net 'n faks. As iemand van een weet, stuur die gedagtes aan. (anders sal ek vir Frankie bel en vra)

7E LAAN ...

Hoop die skrywers van die reeks lees hierdie iewers raak en vang die skimp. Ek kyk 7e Laan omrede ek moet - dis deel van programuitruil met huismaat. Dan kla hy nie as ek History Channel kyk nie.

Week 1:

Hilda word in hegtenis geneem nadat sy sewe mense vergiftig het met kaar konkoksies. Sy skrik haarself buite weste en los kook vir altyd. Oubaas leef op Maria se kos en sy hartsiekte verdwyn. Sy sooibrand ook. Paula sterf tragies in `n elektrisiteitskortsluiting, ten aanskoue van die hele kantoor by die Hillside Times. Stadig en aaklig. Mandla skrik sy dreadlocks reguit en trek dadelik Londen toe. Neville kry mense wat regtig joernaliste is om vir hom te werk. Aggie antwoord foon en maak tee.

Week 2:

Dewaal kom terug van oorsee, klim uit die kas en kondig sy troue met Bart aan, wie finaal alle vrouens gelos het. Hulle is baie gelukkig, neem Oppikoffi oor en doen iets oorspronkliks daaraan. En verander die specials. Neville se eks, Daleen pleeg selfmoord na al haar bedrog. Ten aanskoue van die hele ateljee en stadig met `n stomp kombuismes. Haar twee seuns, die useless een en die irriterende een skiet mekaar dood in `n tweegeveg oor die boedel. Al die sterf stadig. Aaklig. George vind uit Karien is `n flerrie, bel Wilmien en vertel haar oor Zac se affair. Wilmien vlieg terug, skiet Karien dood en kom los op `n technicality van insanity. Sy word PRO by Oppikoffi, skop Zac onder sy gat en trou met George.

Week 3:

Charmaine kry tot verbasing van almal `n derde gesigsuitdrukking by na haar eerste wittebroodsnag en sy en Neville besluit om saam die Times te run. Emma los haar fiksasie vir ouer mans nadat Debbie Meyer terugkom en Ryno afrokkel. Sy trou met Tobie, die rekenaar ou en hulle begin `n IT-plek en trek Londen toe, waar sy nog meer gewig aansit. Debbie val van `n trap af terwyl sy Hollywood name dropping doen en breek haar nek ten aanskoue van ons en so 100 ander mense. Sy sterf stadig. O, en aaklig. Ryno word `n kluisenaar en trek weg nadat hy die boekwinkel verkoop het. Vanessa kom agter sy is altyd vol stront en dikbek omrede sy `n closet lesbian is, verlei vir Felicity en hulle trek Oos-Kaap toe om Macadamia nuts te gaan boer.

Week 4: _______

Christelle en Leon raak verlore op `n skivakansie en word dood verklaar. Niemand weet dat hulle stadig en aaklig gesterf het nie, en min gee om. Madel raak mal en land in `n gestig. Sy het, volgens haar, die onsigbare Groblers vermoor in `n woedebui en aangesien niemand die Groblers met `n dooie oog al ooit gesien het nie, word sy net toegesluit en die sleutel weggegooi. Tiaan hoor daarvan en skryf sy motor af iewers in Itali. Hy sterf stadig en aaklig. Jan-Hendrik kom ook om van pateetheidgeit. Ja, ook stadig en aaklig. Dezi is so bly, sy kry haar sig terug, verloor gewig en gaan help vir George uit by Kyriakis de Lange.

Week 5:

7e Laan speel nou net af in Oppikoffi, waar als jolig gaan met Matrone en Hilda so nou en dan aanmekaar, en baie partytjies. Die klub feature so nou en dan, slegs om nog oorspronklike Afrikaanse kunstenaars ten toon te stel. Die karakters wat nie genoem is nie, sterf almal aan ongeneeslike siektes. Stadig en aaklig.

Genade maar nou is ek effe moeg ... Nogal harde werk om 'n LCD TV teen 'n muur te monteer, en seker te maak die ding gaan nie daar af bliksem nie!
    Flickr Photos
    Google it you moron

SmoothOokerMaximus The_Librarian's Avatar
    Blog Entries
    19

Quote Originally Posted by LandyMan
    Genade maar nou is ek effe moeg ... Nogal harde werk om 'n LCD TV teen 'n muur te monteer, en seker te maak die ding gaan nie daar af bliksem nie!
    Hy gaan daar afbliksem... stadig en aaklig...
    Christ-mass is NOT for Christians. Jeremiah 10.
    Is the 10 Commandments for Christians?

Saturday is the Seventh day, Sunday is the first day.

Page 241 of 2271 FirstFirst ... 141191231237238239240241 2422432442452512913417411241 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks