Recent content by Ryansta

  1. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    any1 know why my iphone keeps saying no sim inserted? Randomly says no sim inserted and i gotta reset it every time... hardware fault or virgin mobile?
  2. R

    Iphone screen protector.

    awh man where were you 3 days ago haha good idea, now i gotta waste more money haha
  3. R

    Iphone screen protector.

    :eek: wont go near my phone with a knife, haha i got the writeright(rightwrite?) one, ugliest cut out ever haha gonna buy the ready made one soon:D
  4. R

    Iphone screen protector.

    Crazy difficult to cut correctly though, saw the same kinda thing at vodacom but its cut out perfectly(speaker and home button even cut out) for the iphone R129 for 3
  5. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Thanks got diskaid, but need itunes and i dont have itunes at work so gonna test tonight
  6. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Any1 have a way to connect threw usb?
  7. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    I've done the jailbreak... Now wat? Is there something like itunes to download and install apps or how does it work?
  8. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    So if i can use any sim its unlocked. Jailbreaking cant do any damage and i can go back any time?
  9. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    See haha theres doubt, thats why im nervous
  10. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    But guys talk about "bricking" the phone then its useless...
  11. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Any1 know a good gps app? Im too scared to jailbreak haha
  12. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Is the first thing for the back just a sticker? And the screen protector also lik a sticker? @all: See the prob for me is there SO many i dont know which one works. I mean they range from R50 to R500, wats the diff?
  13. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Now im scared. Need a cover haha theres no reviews on wat works really but im not ending up a scary iphone like yours haha i'll die
  14. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    :D good to hear thanks. Uh any tips on a decent protective cover and places to get them? One that protects the screen as well, my 6300 is pretty scratched and dropped plenty, need to look after my iphone:)
  15. R

    The iPhone Tips/Tricks/Apps thread

    Hey guys, getting my iphone tomoro yay, any reason why jailbreaking your iphone is bad? Once you've done the jailbreak can you un-do the breaking?
Top