Search results

  1. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Lmao, they should include the guy throwing bumpers in there
  2. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Gasly really deserves that seat
  3. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Eish, they should just dump bottas and put George into a merc
  4. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Oops, wasn't a kid. Just a tiny 25 year old.
  5. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Max in a pink Merc would be awesome to watch
  6. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Be a good opportunity for ford or vw/Porsche/Audi/Lamborghini/Skoda/seat to make an entry
  7. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Yup, wonder what they gonna do
  8. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    B for bottas
  9. M

    F1 2020 season discussion and chat.

  10. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Any idea why hammy is so far down or why the McLarens look slow as well?
  11. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Nothing sucks like Electrolux, well aside from a 2020 Ferrari with an FIA approved engine.
  12. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Ferrari should use this next year.
  13. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Drop that into a D-Max
  14. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Found this worth a decent chuckle on Twitter
  15. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Very possible, although you shouldn't discount the effect of motivation,or lack thereof in a driver's times as well.
  16. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Vettel + stroll is a good combination to build a team on. Veteran + rookie. If they can copy this year's Merc and take it into next year, I think red bull will be in trouble.
  17. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    ROFL Gotta love how much hate their is for poor ol hammy out there Green eyed monsters much Haters gotta hate Players gotta play
  18. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Why Albon has been so far from crashstappen
  19. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    Knowing the F1 teams, the visor plus vents will end up creating as much downforce as the front wing ,[emoji23]
  20. M

    F1 2020 season discussion and chat.

    I'm sure they can work thin slits into it for ventilation here and there without effecting structural integrity. Interested to see how it works in the wet though
Top