Die Afrikaanse Garing Merk 2

Whiskers81

Expert Member
LOL
KFC eet ons af en toe
Sy (en ek) kan pis goed kosmaak
So die wenslys item is 'n XL airfryer ... Snaaks gat
Jy sal maar moet uitnooi laat ek self kan oordeel. Ek vertrou nie meer as mense vir my se hulle kan lekker kos maak nie.

ghostim

Expert Member
Moet n donnerse yskas gaan koop. Die Defy het na 16 jaar opgepak en die ouens het nou finaal moed op gegee om die ding weer te laat werk.

GlassMirror

Expert Member
Moet n donnerse yskas gaan koop. Die Defy het na 16 jaar opgepak en die ouens het nou finaal moed op gegee om die ding weer te laat werk.
Baie sterkte vir jou, ek hoop jys al klaar in die winkels en ontspan met 'n bier en 'n vuur

Smokey888

Expert Member
Gaan nou begin lapa toe gaan en vir oulaad rugby kyk tot wie weet wanneer ons weer 'n geleentheid gaan kry.

ghostim

Expert Member
Baie sterkte vir jou, ek hoop jys al klaar in die winkels en ontspan met 'n bier en 'n vuur
Was al 10:00 terug, die vuur word 17:00 aangesteek. Moes nog n bietjie voorbereiding doen vir more se werk en n bietjie met openhab speel om te kan sien of ek iets kan skryf wat die nuwe yskas kan afsit as die drukbouer af is voor Eksdom met hulle kragteloosheid begin.

gamer16

Honorary Master
Ja wat, terug by die werk.

Het so 4 vergaaderings waar ek die geleentheid het om mense sleg te se, en so 2 waar ek werk kan uitdeel as ek wil.

Seker maar positief wees neh.

LandyMan

Honorary Master
Ek sit en werk van die huis af :)
twitch wat hier speel aan my linkerkant, PS4 wat puurrrrrr aan my regterkant.

The_Librarian

Another MyBB
Super Moderator
Gaan maar sien wat gebeur.

Ek sit by die werk met 'n masker op. Moet gewoond begin raak aan die donnerse ding heeldag dra.

gamer16

Honorary Master
Sal glo.
Ek sien nou hier by ons is een of twee mense met handskoene... Dalk sal mens dit moet begin oorweeg...
Sal eender n valhelm dra heeldag as een van daai maskers, iets heeltyd om jou mond en neus behoort baie irreteerend te wees.