Bliksis
Executive Member
LOLwat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
LOLwat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
WAHAHAHAHAHA, sure buddy. Keep telling yourself thatwat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
Die eenigste ding wat in n pyp is daai aap twak wat hul puff. Om al die stront uit te dink wat hul praatwat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
Hahahawat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
Hy mag opit wees, maar ek vermoed jy is op tikwat ek hier geskryf het sê daar is iets in die pyplyn.. nee maat jy is te opit..relax
Your guess is as good as mine, want dan sou jy voicenotes hier gesien het, so dis hoekom ek maar die woorde tik..Hy mag opit wees, maar ek vermoed jy is op tik
Jip, f0k0l wat jy tik maak sin, so jy is beslis op tikYour guess is as good as mine, want dan sou jy voicenotes hier gesien het, so dis hoekom ek maar die woorde tik..
Voel jy nou tevrede as jy so met jouself praat (tik) mandyman.Jip, f0k0l wat jy tik maak sin, so jy is beslis op tik
WOW, is dit die beste wat jy mee vorendag kon kom ... shame man. Jou naam maak nou nog meer sinVoel jy nou tevrede as jy so met jouself praat (tik) mandyman.
Sorry man, tikfout..WOW, is dit die beste wat jy mee vorendag kon kom ... shame man. Jou naam maak nou nog meer sin
I hele sin 'n tikfout ... no surprise thereSorry man, tikfout..
Half? They getting f0k0lIt's actually sad, to lead people on for so many years, not even half of they were promised they will get.
Very sad.