Yskasmetnstoof
Senior Member
Eerste prys is n router uit 1995.
Rain. Hou maar die router.Eerste prys is n router uit 1995.
Deur watse opsie koop jy data vir R7 per Gb?Telkom is nogals heel bakgat hier waar ek is, my internet roteerder werk oortyd want my familie tap my data LEEG!!. Almal sit op JOUBUIS ( Youtube) en stroom hulle videos.
Ek gaan binnekort weer my data moet op vul, want ek het nie onbeperkte data nie, en die pryse vir mobiele data is nogals erg op n man se sak. Gelukkig darem net so 7 rand per Gigagreep
Kyk noord !
As jy R560 betaal by Axxess, dan kry jy 80 Gigagrepe wat so R7 per Gigagreep uitwerk, maar my berekeninge is eintlik bietjie verkeerd want dis eintlik meer in die omgewing van R3,50 per Gigagreep, want jy kry nog 80 Gigagrepe na 12 in die nag . . .
Jy meen jy "laai nie torrente af nie" ne . . . .;-)Nag Uil, data is waardeloos, ek slaap in die nag. Download ook nie torrents nie.
Cell C is defnitief die khakste van die hele klomp, hulle torings het nie noodkrag nie en gedurende Eskom beurtkrag sessies gaan fkken alles so dood soos Johnny Clegg.Eerste prys is n router uit 1995.
Ja dis oud, maar meer om en by 2002. Ek soek foto van die 1995 weergawe.Die ene ... View attachment 819061