Join us now. It is free, and it takes less than 1 minute to register.
Register now
Subscribe to our daily newsletter. It is free, and it comes with many benefits.

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: @TelkomSA - Upgrading of exchange?

Unhappy @TelkomSA - Upgrading of exchange?

I was told by my ISP that i can post a thread here and it will be the best place to get an answer.

I moved in at my place in December 2016 and phoned Telkom beforehand to querie to what line speed i can get at the new place as i had a 10mb ADSL line at my previous home.

They told me that i will be able to get a 10mb line at the new place.

From the first day i had internet at the new place i had terrible packet loss and latency spikes.

Then i was told by my previous ISP that they want proof and screenshots and traceroutes was done and and and.

So when they logged it with Telkom, Telkom phoned me while they were at the exchange and told me that i am to far away from the exchange to be able to handle a 10mb line, so i downgraded to a 8mb line, same problem, eventually i downgraded to a 4mb line as i was told my line only syncs at 5.3mb.

So now i am on a horrible 4mb line and i still have the same problem.

I changed ISP 2 months ago, and when i phoned them with the problem, firstly they told me that my line is broken and it needed repairs, so Telkom repaired it because on the 4mb my line was just syncing at 2.7mb, but on the 8mb it was syncing at 5.7? How is this possible?

Then after the repairs i still get latency spikes and packet loss. So i phoned my ISP again, they state now that my line is congested and the exchange needs an upgrade if i want the problem resolved, so i phoned Telkom and asked is there any way that they can upgrade the exchange and they said that there is nothing planned and they can also not tell me when and if the exchange will be upgraded.

So now i am sitting with terrible internet and no way to resolve it.

I mean i can surely not be the only person complaining about this in my area.

I know Fibre is the new look for Internet in South Africa and most attention is going to that, but my area isn't covered yet, so what am i to do regarding this? They can't just forget / ignore the ADSL lines.

If anyone can assist with this i will appreciate it. I stay in Fairbridge Heights area in Uitenhage Eastern Cape.
    Last edited by MickeyD; 09-09-2017 at 12:34 PM. Reason: Added paragraphs

Haai Hein. Skynbaar bly jy so 2 km vanaf die sentrale af. As die lengte van jou koperdraad minder as 2 km is, dan hoort jou ADSL mooi te werk. 3 km is dalk te ver.

Dit lyk of jou lyn vele ander probleme het. Jammer om dit moet sę, maar dit lyk of jy “stuffed” is met ADSL. Eish.

Moontlik het jy ander opsies, miskien LTE?

Verskaf ons met jou ADSL router se stats. Attenuation en SNR (signal to noise ratio) ens. Hier is kundiges wat jou dalk kan help.

Name:  fairbridge-height-uitenhage.png
Views: 158
Size:  264.5 KB
    Last edited by beesboertjie; 10-09-2017 at 08:09 AM.

Hi,

Dankie vir die reply. Telkom se ek is net onder 3km weg van die exchange af, so dit lyk maar of ek aan die kort ent trek.

LTE is n opsie ja, maar hel dit is duur, ek speel online games en konstante updates, LTE gaan nie so lekker werk vir my nie. Die sein is ook nie vol nie kry tussen 2 en 3 bars dit is al.

Hoe kyk ek die SNR? Ek het n Billion router gehad, het heel aan die begin dink dit is hy wat die rede is vir my internet issues, en toe koop ek deur my ISP n ZyXel router, maar probleem is steeds dieselfde. Watse details kort jy nog op my router?

Ek sal hulp baie waardeer.

Haai Hein. Ja-nee, ek’t gedog LTE gaan dalk vrek duur wees.

Ek weet ongelukkig nie hoe werk ‘n ZyXel router nie, ek’t ‘n Huawei wat Telkom my gegee het. Hier’s hoe ek by my Huawei router inkom, dalk help dit. Jy kort ‘n password ook, ek skat jy sal vir Telkom moet bel en vra wat’s jou password. Miskien is jou password aan die onderkant van jou router, draai hom onderstebo ek kyk daar ... dis die WLAN Key.

As jy ‘n kiekie (screenshot) van jou router se stats hier kan plaas, dan kan die kundiges presies sien wat gaan vir wat. Hier’s slim ouens.

Doen ‘n Ookla spoedtoets ook. http://www.speedtest.net/

Name:  attenuation-router-km.jpg
Views: 145
Size:  72.1 KB
    Last edited by beesboertjie; 10-09-2017 at 09:15 AM.

Ja ek kan in log by my router, ek het die details, so no problem. Ok ek is net by die werk op die oomblik, sodra ek by die huis kom sal ek dit doen.

Soos "murphy's law" dit sal he gaan alles seker wys dit is fine. Sodra ek vir mense moet wys hoe sleg dit is, is dit nie sleg op daardie oomblik nie. Ek sal screenshots post van die router details en ook die speedtest sodra ek by die huis kom.

Baie dankie,

Still a Mod MickeyD's Avatar

Daar is meer as een sentrale in Uitenhage... soek vir Vanes Estate.

Wat is die eerste 3 nommers van u telefoonnommer? 9xx

Quote Originally Posted by HeinSteenkamp View Post
    Soos "murphy's law" dit sal he gaan alles seker wys dit is fine. Sodra ek vir mense moet wys hoe sleg dit is, is dit nie sleg op daardie oomblik nie.
    Baie dankie
    Name:  fish-undersea-diver-Murphys-Law-.png
Views: 129
Size:  468.9 KB
    Last edited by beesboertjie; 10-09-2017 at 10:55 AM.

Hi my nommer is 041922xxxx. Gebruik die nommer net vir internet en het nie n foon gekoppel nie, so daar is niks ekstra wat iets kan veroorsaak nie.
    Last edited by MickeyD; 10-09-2017 at 11:09 AM.

@beesboertjie ek kan nie die SNR details en so aan sien of kry op my router se login nie. As iemand my dalk kan se waar om te gaan sal ek n screenshot kan vat.

Hier’s aanwysings vir die ZyXEL router
    https://uno.help/knowledge-base/arti...-zyxel-vmg1312

"Once logged into the router hover over the "System Monitor" option on the bottom menu and then select the "xDSL Statistics" option from the popup menu."
    Last edited by beesboertjie; 10-09-2017 at 11:30 AM.

@beesboertjie dit is al wat ek kon kry op my router. Ek sal dit vanaand weer hardloop want dit is wanneer die meeste probleme kom en dan dit kom post.

Name:  71.PNG
Views: 121
Size:  12.7 KB
    Name:  72.PNG
Views: 121
Size:  12.7 KB
    Name:  73.PNG
Views: 116
Size:  12.5 KB

Still a Mod MickeyD's Avatar

Quote Originally Posted by HeinSteenkamp View Post
    Hi my nommer is 041922xxxx. Gebruik die nommer net vir internet en het nie n foon gekoppel nie, so daar is niks ekstra wat iets kan veroorsaak nie.
    Ongelukkig is jy gev**. Jou diend werk van for sentrale in Richstraat.

041-961- VANES ESTATES
    041-966- VANES ESTATES
    041-991- UITENHAGE
    041-992- UITENHAGE
    041-994- UITENHAGE
    041-995- UITENHAGE
    041-996- UITENHAGE
    041-999- UITENHAGE

Haai Hein. Volgens jou attenuation van 48,6 dB is die lengte van jou koperdraad na die sentrale 3˝ km. Dis bietjie ver, dalk té ver.

Jou SNR (signal to noise ratio) is 6,2 dB. Ek dink iemand soos Super Grandmaster Johnatan56 sal sę jou SNR is heel okay.

This article says: “On a good line, BT (British Telecom) generally considers that a 6 dB SNR margin is appropriate to maintain a connection without a significant number of drops or errors.”
    http://www.increasebroadbandspeed.co.uk/SNR-tweak

Name:  attenuation-db koper-lengte-km.png
Views: 107
Size:  151.7 KB
    Last edited by beesboertjie; 10-09-2017 at 01:27 PM.

Kan hulle mens nie skuif na een van die ander exchanges nie?

Quote Originally Posted by beesboertjie View Post
    Haai Hein. Volgens jou attenuation van 48,6 dB is die lengte van jou koperdraad na die sentrale 3,5 km. Dis bietjie ver.

Jou SNR (signal to noise ratio) is 6,2 dB. Ek dink iemand soos Super Grandmaster Johnatan56 sal sę dis heel okay.

This article says: “On a good line, BT (British Telecom) generally considers that a 6 dB SNR margin is appropriate to maintain a connection without a significant number of drops or errors.”
    http://www.increasebroadbandspeed.co.uk/SNR-tweak
    Yes ek stem dit is seker fine, maar dit is nou terwyl alles stil is. Soos ek se ek gaan vanaand weer n toets doen. Dan sal ek updated screenshots opsit.

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast