Recent content by InternetSwag

  1. I

    Looking for help from seasoned travellers.

    wait, OP gambled, lost money and is fleeing the country? lmao Edit: I've never actually been to like a casino or a stripclub. I've played some card games n stuff in video games. But gambling is not my thing
  2. I

    Looking for help from seasoned travellers.

    I tried reading the OP but it's 7 am zzz its not me
  3. I

    Final Fantasy 14 - SA community

    Awesome stuff I'm going to try this now. Thank you 187 ms
  4. I

    Final Fantasy 14 - SA community

    What realm? I have the trial downloaded but when I hover over the wifi logo its like 22 local 900 global or whatever is called. Sending/Receiving. Im in CPT with mweb fiber 100/100
  5. I

    Can you transfer a W10 license if its DSP?

    Wow. Windows 10 Retail. I'm surprised. That command is really cool, i'll be using it a lot now. Thanks :D
  6. I

    Final Fantasy 14 - SA community

    What is the latency like on the EU servers
  7. I

    Can you have 2 fiber connections in 1x house?

    Well when she moves, she'll have to move over to Vumatel as well I suppose. If it is actually possible to have 2x fiber lines, but with Vumatel. idk our ISP is Mweb. If I have to keep paying both, that is also fine, its only like R700 a month. Not sure what cancellation fee is, probably not...
  8. I

    Can you transfer a W10 license if its DSP?

    Hi all, kinda decided im gonna upgrade when 12th gen comes out. Nothing wrong with my current setup, I just want to upgrade. I am just confused about some things, I have W10 Pro, I am almost 100% sure it's a DSP license. How can I check? So I am probably gonna get new CPU/Mobo/DDR5 RAM and...
  9. I

    Can you have 2 fiber connections in 1x house?

    I literally just moved by 4G LTE to Fiber 4 months ago. 100/100 Now my mom is gonna move in and she also took out fiber 2 months ago. 20/10 Both with Mweb. One Octotel and one vumatel I believe we are both bound by 2 contracts though, 12 months? Lol, kinda awkward. But what now? Just have...
  10. I

    Rechargeable Batteries

    Is there any merit to getting rechargeable batteries vs these battery packs you see on the internet. Like I see sparkfox sells them 2000mah
  11. I

    How to transport big curved screens?

    Thanks guys, I'm very nervous about it because it cost me 14k. But I suppose if it's flat on its back, nothing can really go wrong
  12. I

    How to transport big curved screens?

    Hi guys, I have an ASUS TUF VG34VQL1B that I recently bought, and I don't have the box anymore. I am moving to another address and I'm scratching my head as to how im gonna transport this thing without damaging it. But I thought to myself, surely some TV's that curve are even bigger? How...
  13. I

    Does a non terrible media player exist

    Okay so can I assume the mi box is a winner then?
  14. I

    Does a non terrible media player exist

    Hi all I have a spare monitor that I'm trying to convert into some form of media player for a not well off family member. I'll be paying for whatever solution it ends up being, so I'm weighing up the options. Personally I feel like just buying some old chitty pc would work better than a...
  15. I

    Cheap wifi 6 router vs expensive wifi 5 router

    Awesome thanks a lot guys
Top