Eugene De Kock given parole [Updated]

De Kock was picked and trained for a specific role by our (white) own government. He was given a task to fulfill...he was the right person for the job....orders were given from the top, and orders were carried out. This was a loyal subject.
Don't mistake him for a serial killer...he was a soldier of South Africa...born and bred.

My father, who use to train at Vlakplaas, told me that through all the wars on our borders since the late 60's..as well as "wars" inside our borders, the government made them believe they were fighting Communism....what was a boy of 18 suppose to do at the time?

A certain General should take extra security measures....in the event that Prime evil gets released on parole

De Klerk is not his enemy.....not the one who betrayed him

De Klerk knew about vlakplaas and even ordered some of the killings himself. Go and watch the video of de kock's testimony at the TRC.

De Klerk knew about vlakplaas and even ordered some of the killings himself. Go and watch the video of de kock's testimony at the TRC.

Heard an interesting anecdote yesterday. Apparently former minister Adriaan Vlok asked Eugene De Kock in prison if they ever explicitly ordered him to commit the killings. De Kock's reply: "No, but you gave me medals for it."

I read an article yesterday of a letter De Kock sent and it seems that De Kock is nou "gatvol" of taking the fall and the higher powers (who he is protecting) keeps running their mouths off.

I have to give it to De Kock, he is damn loyal and was been in jail now for ages and it took a lot for him to start talking now. He would not have said a damn thing all these years if they just kept their mouths shut. Pandora's box has now been opened.

Sorry guys, only source i have is from Rapport:

Genl. Van der Merwe, my boodskap aan u is, om die ontslape skrywer Christoffel Coetzee aan te haal uit sy boek Op soek na *Generaal Mannetjies Mentz: ‘Ek is nie weg nie, generaal, ek is nog net nie terug nie!’ ”

Dit is die woorde van kol. *Eugene de Kock aan dié voormalige polisiekommissaris ná dié se ope brief die afgelope week waarin Van der Merwe sê daar is geen bewyse van enige aard dat enige destydse SAP-generaal geïmpliseer is in enige van die moorde waaraan De Kock skuldig bevind is nie.

In ’n brief aan Rapport skryf De Kock:

“U deel nie die publiek mee dat genl. *********** ten tyde van die Maponya-voorval reeds ’n senior vol kolonel was en later die nasionale hoof van die veiligheidspolisie se inspektoraat geword het nie.

“Ek, daarteen, was ’n junior kaptein wat in daardie stadium onder kol. ********* se bevel gedien het,” skryf De Kock.

“Niemand moet die indruk kry of dink dat ek aanspreeklikheid ontken of enige optredes en die gevolge daarvan probeer ontduik nie.”

De Kock skryf hoekom daar volgens hom geen getuienis is van hoëvlak-aandadigheid nie:

“Tydens die verskeie kommissies, en veral die Harms-kommissie, het generaal (toe nog brigadier) *********** alle verklarings opgestel. Ons moes net teken.

“Die polisie kon dit nie waag dat ons self verklarings opstel nie. Eiseregisters, reis- en verblyfregisters, dokumente soos veiligheidsverslae en elke moontlike bewys is opgespoor en verwyder of vernietig.

“Só wis ons alle rekords en bewysstukke uit om ons self te vrywaar.

“En dan later, met ironie wat dodelike gevolge het vir jouself, het jy self geen bewysstukke om jou eie saak te staaf nie.”

De Kock skryf: “Om te dink dat ek, omdat ek die minste geag is voor die verandering van regering, en daarna so prominent die sondebok moes word van die ou bestel, soveel geweet het.

“Hoeveel te meer weet u en die ander dan nie, generaal!

“Ek is gebruik om jou en al die ander soos jy se tuimel van ’n baie hoë hoogte te breek.”

De Kock gee dan ’n paar gevalle om Van der Merwe se “geheue te verfris”:

1. ‘LSD-eksperimente’

* “In 1979-’80 besoek u Koevoet se paar lede in Oshakati in die destydse Suidwes-Afrika. ***** sit aan die hoof van die tafel, die senior persoon in beheer van die gesprek.

“Sy Afrikaans is pragtig, suiwer en duidelik. Hy vertel ons hoe hy self met die verbode LSD op van die gevangenes in veiligheidspolisie-aanhouding eksperimenteer.

“Om hulle te laat praat en inligting te laat gee.

“En reg oorkant my kyk ek na ’n kantoor met kaste en kaste vol blikkiesvleis wat met dubbel-dosisse tallium behandel is; net reg vir aanwending indien nodig.”

2. ’n Plofstof-krisis

* De Kock skryf die Oos-Rand-veiligheidstak “neem die ondervraging van ’n Inkatha-lid te ver” en hy sterf.

“Ek word genader vir hulp. Ek gee raad én verskaf Oosblok-vervaardigde springstof en ontstekers.

“Maar die poging om die toneel na sabotasie of poging tot terreur te laat lyk, loop heeltemal skeef weens die lede se gebrek aan ondervinding met springstof.

“Dit lei tot ’n krisis wat die veiligheidstak-lede gaan ontbloot. Ek nader genl. **********. Hy reël dat genl. ********** die springstof-toneel besoek, ondersoek en hanteer. Die saak word so ‘reggetrek’. Alles is reg. Probleem opgelos.”

3. Die ‘tube’-probleem

* “Laat een aand kry ek ’n oproep van kapt. **********, bevelvoerder van die veiligheidstak op **********. ‘Heeelp!!!’ gil hy oor die foon. ‘Ons het ’n man vermoor.’ Ek stuur twee *lede van seksie C.1 om hulp te verleen. Ons is goed vir die vuilwerk! Die **********- veiligheidstak-vermoorde, Sweet Sambo, verdwyn.

“Hy is met die ‘tube’-metode vermoor. Die binneband word oor die mond en neus getrek.

“Suurstof-ontneming lewer, met enkele uitsonderings, al die gewenste inligting op.

“Genl. ********** is nie beskikbaar nie, en ek lig kol. ********** in wat op sy beurt genl. ********** inlig.

“Hulle vlieg summier met die veiligheidstak-helikopter na die Skwamaans-polisiebasis naby Komatipoort op die pad na die dorpie Naas.

“Daar moet opgeruim word en ‘skoongemaak’ word.

“Kol. ******* lig my die volgende oggend in dat hulle nog die binneband met speeksel, slym en bloed aan op die toneel gekry het, sowel as ander bewysstukke.

“Geen vervolgings vind plaas nie. En die laaste keer wat ek met oud-kapt. ****** gepraat het, was hy baie tevrede met homself.”

4. ‘Toe trap hy op sy kop'

* De Kock vertel van ’n voorval in die destydse Wes-Transvaal waarin “drie of vier” mense doodgeskiet is.

“Lt. ********** loop na (die) gewonde, bejaarde man. Hy trap sy kop onder in ’n poel water vas en bly op sy kop staan totdat hy verdrink. Hierdie persone het geen wapens gehad nie, nog geen misdaad gepleeg nie.

“Maar die drie afgedeelde blanke lede van die seksie se vaders was almal baie senior lede van die S.A. Polisie se veiligheidstakke. Generaal, brigadier.

“Die ondersoek-beampte van die Pretoria moord-en-roof vind ernstige ongerymdhede en stel dit só in sy verslag. Maar genl. ********* ‘trek’ die saak reg. Alles is in die haak. Geen probleme nie. Hierdie groep manne van u word ook nie vervolg nie.”

De Kock sluit af:

“Ek wou nooit daar gaan en daardie kissie van Pandora oopmaak nie. Maar laat ek daardie kruis dan ook vir myself baie, baie ligter maak. U verplig my nou, na aanleiding van u aanhoudende druk, om daaroor te skryf. Ek gaan so maak, volledig en duidelik.”

Groete,
Eugene A. de Kock (Gevangene 94616105)

* Name is op regsadvies verwyder. Lees ook die briewe in Weekliks (Jou beurt).

Everyone knew he was taking the fall for a bigger scheme. And he has been loyal to the police up till today. Wish we had more policeman with his intergrity in todays SAPS.

This is going to get damn interresting very very quickly.

This is it really....de Kock is just a loyal soldier...I'm sure he would've given his loyalty to this government as well, if roles were reversed. As for the genl.....I'm not sure if Prime Evil has found God while in jail....but he might find you when he does get released ;)

This is it really....de Kock is just a loyal soldier...I'm sure he would've given his loyalty to this government as well, if roles were reversed. As for the genl.....I'm not sure if Prime Evil has found God while in jail....but he might find you when he does get released ;)

I prob suspect that is the main reason he is being kept behind bars. If he gets out, I'm sure a lot of these generals will get what they are due :p

I prob suspect that is the main reason he is being kept behind bars. If he gets out, I'm sure a lot of these generals will get what they are due :p
Yeah, I recall watching a documentary on de Kock not too long ago...and one of his comrades from back then was interviewed...he specifically mentioned that de Kock is "the type of person who holds grudges"..so let's see how this works out

AGREEMENT REACHED ON DE KOCK PAROLE

Apartheid-era assassin Eugene de Kock will find out in December if the National Council for Correctional Services will recommend him for parole, according to an agreement reached in the High Court in Pretoria on Thursday.

"An agreement in this matter has been reached," Roelof du Plessis, SC for De Kock said.

"Having read the papers and having heard counsel, the following order is made by agreement between the parties in light of the victim/offender dialogue which has taken place between the applicant and relatives of victims of the crimes committed by him."

The national council for correctional services has to on or before December 19, 2014, consider De Kock for the purposes of its recommendation to the minister of justice and correctional services "with regard to the placement of the applicant on parole".

Justice and Correctional Services Minister Michael Masutha will then have to make a decision on or before 31 January on whether De Kock will be granted parole.

In August, Masutha announced that De Kock, who has been nicknamed "Prime Evil", would have to wait another year before his application for parole was reconsidered, to allow the families of his victims to be consulted.

De Kock was in charge of a police "death squad" at Vlakplaas, outside Pretoria, and was arrested in mid-1994. He was convicted and sentenced in the High Court in Pretoria in 1996.

He was sentenced to two terms of life imprisonment for six murders, including the Nelspruit Five, and to a further 212 years' imprisonment on other charges.

Source : Sapa /dm/jje
Date : 20 Nov 2014 11:02

AGREEMENT REACHED ON DE KOCK PAROLE

Apartheid-era assassin Eugene de Kock will find out in December if the National Council for Correctional Services will recommend him for parole, according to an agreement reached in the High Court in Pretoria on Thursday.

"An agreement in this matter has been reached," Roelof du Plessis, SC for De Kock said.

"Having read the papers and having heard counsel, the following order is made by agreement between the parties in light of the victim/offender dialogue which has taken place between the applicant and relatives of victims of the crimes committed by him."

The national council for correctional services has to on or before December 19, 2014, consider De Kock for the purposes of its recommendation to the minister of justice and correctional services "with regard to the placement of the applicant on parole".

Justice and Correctional Services Minister Michael Masutha will then have to make a decision on or before 31 January on whether De Kock will be granted parole.

In August, Masutha announced that De Kock, who has been nicknamed "Prime Evil", would have to wait another year before his application for parole was reconsidered, to allow the families of his victims to be consulted.

De Kock was in charge of a police "death squad" at Vlakplaas, outside Pretoria, and was arrested in mid-1994. He was convicted and sentenced in the High Court in Pretoria in 1996.

He was sentenced to two terms of life imprisonment for six murders, including the Nelspruit Five, and to a further 212 years' imprisonment on other charges.

Source : Sapa /dm/jje
Date : 20 Nov 2014 11:02

I put R50 down they will just deny it again... wrong skin colour.

Sign up to the MyBroadband newsletter
X