FFS BEELD !

Pitbull

Verboten
Reaction score
5,076
Right so I stopped reading News24 when they changed their layout. I didn't like it. So I then moved to reading Beeld online instead.

Now they go and change it to the same template as News24.....

Any other places I can view the news online in Afrikaans?

The new Beeld website totally sucks.
Even the content is just a clone of News24 now.
Goodbye, Beeld.

same here, I stopped reading News24 because of the crappy layout.
I now read ewn.co.za

Dis net 'n kwessie van tyd voordat die Volksblad se site ook die "24" tema volg, siende dat dit ook hanteer word deur die Online Publishers Association...

Dis net 'n kwessie van tyd voordat die Volksblad se site ook die "24" tema volg, siende dat dit ook hanteer word deur die Online Publishers Association...

Die hele klomp van hulle sukkel....

Ek sien Rapport is op sy eie, probleem is dis net een keer weekliks :(

edit: ok sorry dis ook die selfde blerry plek /huil

almal wil cool wees met wat hulle hulle self verbeel is die web 2.x standaarde... maar seriously party eindig so gebreek op nie snaaks nie.

almal wil cool wees met wat hulle hulle self verbeel is die web 2.x standaarde... maar seriously party eindig so gebreek op nie snaaks nie.

Daar is elemente van Web 2.0 wat ek ondersteun, naamlik die "skoon" ontwerpe van sites, maar ek is nie so ten gunste van al die "clutter" wat gemaak word op die bladsye nie. Die hele idee van tonne JavaScript en eindelose AJAX is ek ook nie te mal oor nie. Alles het sy plek. Alles se plek is nie noodwendig op EEN BLADSY nie.

Daar is elemente van Web 2.0 wat ek ondersteun, naamlik die "skoon" ontwerpe van sites, maar ek is nie so ten gunste van al die "clutter" wat gemaak word op die bladsye nie. Die hele idee van tonne JavaScript en eindelose AJAX is ek ook nie te mal oor nie. Alles het sy plek. Alles se plek is nie noodwendig op EEN BLADSY nie.

net so broeder ! :D

ek kan nie verstaan hoekom mense ajax en js gezonk raak nie...

hey ppl ya i must agree news24 sucks bigtime
when i go 2 wheels24 , motoring news , general news, how in zuma,s name can u go back 2 previous articles?:confused:

Sign up to the MyBroadband newsletter
X