Sake Burger

hi frikv

Hieronder 'n vroeere berig uit Die Burger. Daarin staan spesifiek ADSL is vir besigheid ASOOK private gebruikers...

Deesdae klink hulle deuentjie heeltemal anders!! [:D]

Thanks

http://www.news24.com/Sake/IT_publikasie/0,1804,6-104_1251284,00.html

Jis beyers,

Wat my verstand te bowe gaan is hoe kan enige regdenkende persoon beweer dat ADSL vir gebruikers met "middelmatige hoeveelheid internetverkeer" is! Dit is tog absurd! Telkom is seker die ENIGSTE besigheid ter wêreld wat dit as sulks adverteer. ....wens hulle het dit vir my gesê voordat ek ADSL gekry het. My ADSL word definitief gekanselleer einde v.d. die maand. Sal maar die modem op 'n auction site probeer verkoop.

Dit maak my buite myself as ek weet ek kan niks aan die situasie doen nie. Hoop hierdie forum kry nog 'n aansienlike hoeveelheid lede!<b>Miskien moet ons vir Telkom uitdaag om al hul ADSL lede na die site te verwys en hul opinie te lig!! As hul bewering dat "meeste mense tevrede is met die diens" waar is sal hulle mos nie skroom om dit te doen nie. </b>

Miskien kan Telkom verduidelik:

Ek is 'n sakegebruiker, net E-Pos, bietjie Web en so bietjie SSH. Niks van die "Telkom verbode" items nie

Niks Kazaa of die ander nie.

Ek het nog nie 3GB gebruik nie.

Waarom kry ek nie diens nie? Die bandwydte is so swak, dat ek nie eens my tyd op my werkstasie kan stel volgens een van die VSA tydbedieners nie - en dit is die minimum bandwydte wat daarvoor benodig word.

Ek is beslis een van die wat binne Telkom se markteiken val - en ek is nie gelukkig met die tydsduur vandat ek begin om 'n webbladsy (plaaslik) te laai totdat iets gebeur nie. Per modem is die reaksie tyd 'n breukdeel van die reaksietyd via ADSL.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by frikv</i>
<br />Artikel in vandag se Sake Burger:

http://www.news24.com/Sake/Maatskappye/0,,6-100_1399058,00.html

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Jis kaspaas,

Ek deel jou bandwydte-frustrasie 110%. Party dae voel dit ek kan die modem deur een van Telkom se kantore se ruite gaan gooi en my geld terug eis...ek raak sommer die moer in net as ek daaraan dink[:(!]

Ek gebruik elke maand my bandwydte op, maar beplan nou beter en doen groot downloads einde v.d. maand...maar wat is die nut as dit in elk geval so flippen stadig is dat mens dit nie kan gebruik nie.

My nommer een pyn is bandwydte en 2 is die cap.

Die "cap" pla my nie soveel nie.

Dit is bloot net die frustrasie dat alles "stadig" is.

Ek weet nie of my gevoel verkeerd is nie, maar ek kry 'n gevoel dat dinge vinniger gaan sedert IT web sy artikel geplaas het en die probleme in die pers geland het.

Al asof daar mense onder hulle jisse geskop is.

Daar het jy dit. Wat kan Telkom NOU sê?

Punt is, hulle was gulsig en het te veel gebruikers ingeneem, besigheids- asook private gebruikers, sonder om die bandwydte te vergroot.

Ons moet hulle bly druk, en wanneer hulle stories opdroog, sal hulle eenvoudig beter diens moet verskaf.

Ek wonder of enige iemand actually weet hoeveel internasionale bandwith vir Telkom kos.
Hulle het reeds 10 000 ADSL gebruikers ( x +/- R1000 = R10 milj. ) Kan dit hulle soveel kos dat hulle dit net nie meer kan vergroot nie?

Sign up to the MyBroadband newsletter
X