Join us now. It is free, and it takes less than 1 minute to register.
Register now
Subscribe to our daily newsletter. It is free, and it comes with many benefits.

+ Reply to Thread
Page 1 of 24 1234511 ... LastLast
Results 1 to 15 of 352

Thread: Telkom se ADSL is die beste

Default Telkom se ADSL is die beste

My 2 jaar Telkom internet kontrak verval einde Julie 2017. Ek’t ander ISP’s (Internet Service Providers) ge-email en gevra wat kos soortgelyke pakette. Niemand kom naby Telkom nie.

Ek’t Telkom se "do Advanced" 4mbps 40GB cap ADSL insluitend Night Owl uncap 12 tot 7 VM vir R559 'n maand insluitend BTW. Ek self is ‘n naguil, eintlik is my pakket uncap. Ek gebruik maklik 100 GB ‘n maand.

Vir ADSL moet jy ‘n Telkom koper telefoon lyn h. Maak nie saak wie jou ISP (internet diensvers******) is nie, jy moet Telkom se telefoon lynhuur van R199 per maand betaal. BTW ingesluit.

Telkom R360 + R199 = R559
    Afrihost R397 + R199 = R596
    Vox Telecom R398 + R199 = R597
    Axxess R435 + R199 = R634
    OpenWeb R444 + R199 = R643
    MWEB R445 + R199 = R644
    ignite R548 + R199 = R747

My Telkom telefoon lyn is ‘n 4 mbps data lyn. Dit help nie ek kry ‘n 10 mbps pakket nie, my koperdraad kan net 4 mbps hanteer. Ek’t nie fibre optics nie. Graskop sal seker nooit fibre kry nie, hulle grou nog slote in Johannesburg, Kaapstad en Centurion.

My spoed is nie 4 mbps nie, dis 3,4 mbps agv die weerstand in die koperdraad, ek’s 500 meter weg van die microwave toring af. ADSL werk net vir 2 of 3 km, die koper maak die sein dood. Microwave is vinniger as fibre optics. Vanuit Nelspruit connect hulle met ‘n ondersee kabel. My internet signal trek vir 12 000 km van Frankryk af, teen 4 miljoen mbps, tot in Graskop, dan kruip dit vir die laaste km tot by my teen 3,4 mbps. Dit maak nie sin nie, hehe.

Ek sal nie my ADSL by Telkom ops nie. Mens kry ‘n gratis modem-router (jy spaar R800) en met Telkom se NagUil (Night Surfer) is die data onbeperk.

Name:  telkom_do_advanced_R559.jpg
Views: 516
Size:  76.4 KB

https://secure.telkom.co.za/today/sh...vanced-v-plan/

WhatsApp boodskappe en WhatsApp foonoproepe vanaf jou slimfoon deur jou router se Wi-Fi kos jou “niks” nie, vir alle praktiese doeleindes is dit gratis en verniet. Jy't miskien 1 GB 'n maand nodig vir WhatsApp foonoproepe.
    Last edited by beesboertjie; 06-08-2017 at 09:46 PM.

Super Grandmaster Dan C's Avatar

Dankie vir die informasie. Die vraag is, het Chris al ADSL ?
    I never apologise. Im sorry, thats just the way I am.

Quote Originally Posted by beesboertjie View Post
    ADSL werk net vir 2 of 3 km, die koper maak die sein dood.
    Hoe nou?

Haai latro. Dis ongelukkig waar. Ek verloor 0,6 mbps omdat ek 500 meter van die poskantoor af is. My spoed is nie 4,0 mbps nie, dis net 3,4 mbps. Hoe verder jy weg is, hoe stadiger is jou ADSL. Oupa, Telkom se plaaslike tegnikus, s 3 km is reeds te ver, jy kry nie meer sein nie. Koperdraad maak die sein dood.

Jy moenie verder as so 2 km vanaf die sentrale af wees nie. Of vanaf 'n box af, vanwaar daar optiese vesel kabel is, verder na die sentrale toe.
    Last edited by beesboertjie; 27-06-2017 at 12:06 PM.

Super Grandmaster Ho3n3r's Avatar

My goeie ***. Ek is self Afrikaans, maar dit vat nogal moeite om die leesstof na Engelse tegnologiese woorde wat ek kan verstaan, te vertaal.
    Handtekening

Super Grandmaster SharkBait's Avatar

Quote Originally Posted by Dan C View Post
    Dankie vir die informasie. Die vraag is, het Chris al ADSL ?
    Verkeerde groepie? :P

Ek is 'n nagapie.

Quote Originally Posted by Ho3n3r View Post
    My goeie ***. Ek is self Afrikaans, maar dit vat nogal moeite om die leesstof na Engelse tegnologiese woorde wat ek kan verstaan, te vertaal.
    +1

Super Grandmaster Drifter's Avatar

Nee maar goed beesblaas. Baie bly vir jou. S net vir my een ding, hoe koppel hulle aan die onderseese kabel in Nelspruit? Het hulle 'n moerse diep gat gegrou?

Haai Swerwer, ja, ‘n moerse diep gat, 676 meter diep tot op seevlak, 3 keer dieper as Kimberley se gat van 215 meter. Dan koppel hulle die microwave aan die veselglas van die seekabel met SuperGlue. Jy moet dit sien om te glo.

Super Grandmaster YingYang's Avatar
    Blog Entries
    1

Quote Originally Posted by Ho3n3r View Post
    'selfde, alhoewel hy 'n bietjie beter kon doen, bv email = e-pos en GB = GG (giga-grepe). 4mbps is toevallig korrek in Afrikaans (4 megabis per sekonde).

In elk geval, beesboertjie, ons mannie hierrond is vrek lief vir vleis, verkoop jy dalk?
    Trade for the lowest fees in South Africa, register for an EasyEquities account today by clicking here now!

Haai Yin-Yang, ek’t ongelukkig nie meer beeste nie, net sables (swartwitpens) en koper springbokke en bontebokke. Hulle is op my seuns se plaas naby Jacobsdal. Ek koop maar varkvleis by Spar. Dankie vir giga-grepe en megabis, ek’t nie geweet nie.
    Last edited by beesboertjie; 05-07-2017 at 10:13 AM.

Super Grandmaster YingYang's Avatar
    Blog Entries
    1

Quote Originally Posted by beesboertjie View Post
    Haai Yin-Yang, ek’t ongelukkig nie meer beeste nie, net sables (swartwitpens) en koper springbokke en bontebokke. Hulle is op my seuns se plaas naby Jacobsdal. Ek koop maar varkvleis by Spar. Dankie vir giga-grepe en megabis, ek’t nie geweet nie.
    Plesier, en welkom by ons gemeeskap!

'n Woordjie van advies - en jy gaan dit nodig kry, hoe meer tyd jy hier spandeer - haal die pos aan van die persoon wat jy addresseer deur die "Reply With Quote" skakel te kliek. Tik dan onder die persoon se pos.
    Trade for the lowest fees in South Africa, register for an EasyEquities account today by clicking here now!

Still a Mod MickeyD's Avatar

Met 'n gemiddelde maandelikse data gebruik van 100GB is u hulle ideale klient. Gebruik so bietjie meer en u sal sien hoekom soveel mense hulle verlaat.

Quote Originally Posted by YingYang View Post
    Plesier, en welkom by ons gemeeskap!

'n Woordjie van advies - en jy gaan dit nodig kry, hoe meer tyd jy hier spandeer - haal die pos aan van die persoon wat jy addresseer deur die "Reply With Quote" skakel te kliek. Tik dan onder die persoon se pos.
    Name:  ek-gaan-slaap.jpg
Views: 434
Size:  67.5 KB

Ok Yin-Yang, ek maak so. Dankie vir die verwelkoming. Ek gaan nou slaap, ek’s ‘n naguil (nagapie). Mooi dag vir julle.
    Last edited by beesboertjie; 08-08-2017 at 06:03 PM.

+ Reply to Thread
Page 1 of 24 1234511 ... LastLast