RSG Onderhoud

rpm

Admin
Staff member
Reaction score
5,057
Goeie dag

Hier is die RSG onderhoud vir almal wat Afrikaans verstaan. Natuurlik nie te maklik om oor Internet tegnologiee te praat in Afrikaans nie, maar ek het darem die woord ‘breeband’ onthou :D

http://home.telkomsa.net/rudolph/rsg1.wma

Baie dankie weereens aan Ajax vir die opname.

Beste wense

RPM

Die ding is...hoekom is hierdie onderhoud nou in wma, maar die Podcast was in mp3? Ek hou nie juis van wma nie, want my ubuntu rekenaar is nie maaitjies met die goed nie.

Buy a Donkey.

werner said:
Die ding is...hoekom is hierdie onderhoud nou in wma, maar die Podcast was in mp3? Ek hou nie juis van wma nie, want my ubuntu rekenaar is nie maaitjies met die goed nie.

Buy a Donkey.

Hello Werner

Ek gebruik huidig Windows Media Encoder en stel die ding op 19 kbps encoding vir stemonderhoude. Dit lewer n baie klein file size. n Hoër bitrate is nie nodig nie, want daar is nie musiek in die onderhoud nie.
Ek weet nie (of was nog te lui) om te soek vir n mp3 encoder wat direk kan mp3 opneem teen so 'n lae bitrate wat maw so 'n klein filesize gee.

As jy, of enigiemand anders weet van n program, laat weet my. Ek is nie n fan van Micro$oft nie, maar huidig is dit al (verniet) program wat ek het/gebruik.

werner said:

Buy a Donkey.

Kan mplayer nie dit speel nie?

dankie ic, ek sal die oplossing volg en sien hoe dit gaan...

Sign up to the MyBroadband newsletter
X