Second biggest maize crop for S.A sparks crises

True, I remember my one duty was handing out the dop stelsel after 5pm. Took me 2hrs 3 times a week. Hard work that I tell you.

Then again, anybody owning his own company should be working more than just 8-5 - so stop believing that bakkie-boers are a superior, hardworking race

was jour family using the dop stelsel? sies man!!

jou still have not told me what bakkie boer is?

jou say you are from farming family but now jour father works on other farms as ... labourer?

so this forum is only for english speaking armchair farmers?

Dankie kerels maar ek sien hier gaan ek net my moer strip vir mense wie net bollie praat, ek sal maar julle forum verlaat sodat julle maar na die "expert" boere hier tussen julle kan luister.

Maar dit is deur mense soos die cbrunsdonza hoekom ons as boere vere begin voel vir die res van die land se mense, hulle weet mos altyd beter en moet altyd afrikans sprekende mense / boere sleg se ...

Die snaakste ding is dat meeste van die mense in die staat het die selfde denke as hy, en dan huil hulle as ons dwarstrek en wier om vir hulle hulp te gee, eendag gaan julle huil wanneer die boere weg is en die landerye staan leeg ... jammer ek het vergeet julle kan maar vir die knaap vra om julle te leer boer, hy het mos in n paar vakansie weke geleer boer.

Totsiens en dankie aan die paar mense wie nie soos die laaitie is nie.

admin julle kan maar vir my hier verwyder ons gaan nie hier ooreenkom nie en die lewe is te kort om tyd te mors op die internet met snert praat met onbekwame stront praters.

Sign up to the MyBroadband newsletter
X