Singstar Afrikaans Treffers

Ninja'd

A Djinn
Reaction score
14,691
http://www.take2.co.za/games-singst...ireless-microphones-included-ps3-9301878.html

Blackie Swart Liewe Lulu
Bobby van Jaarsveld Spieeltjie
Bok van Blerk & Robbie Wessels Ons Vir Jou Suid Afrika
David Fourie Jy Soen Soos ‘n Engel
Die Campbells Rooi Rok Bokkie
Die Campbells Bietjie Bietjie Lam (My Knieë Raak Lam)
Dozi Jan Asseblief Tog Squeeze My
Eden Kniee Lam
Gerhard Steyn Baby Tjoklits
Gerhard Steyn Diamante Vir Jou
Gé Korsten Liefling
Heinz Winckler Ek Kan Weer In Liefde Glo
Jack Parow Cooler As Ekke
Jak de Priester Sally Williams Nougat
Jakkie Louw Drie Pikkewyne
Juanita du Plessis Skarumba
Juanita du Plessis Tussen Woorde
Juanita du Plessis Lepellê
Karen Zoid Afrikaaners Is Plesierig
Kurt Darren Meisie Meisie
Kurt Darren Loslappie
Liani May Jy Soen My Nie Meer Nie
Nádine Kaapse Draai
Pieter Koen 3 Susters Van Drie Susters
Ray Dylan Jessica
Robbie Wessels Leeuloop
Romanz My Hele Hart
Snotkop Parapapa
Steve Hofmeyr Pampoen
Theuns Jordaan Soos Bloed

Ons is in die finale dae :sick:

Who produced this? They need to make a generic engine that allows publishers to market their material on the platform IMO. Good for sales.

Steve Hofmeyr gaan nie bly wees hier oor nie, net een liedtjie van hom.

More worried about the fact that Jack Parow is on there. Do we really want to encourage people to sing like him?

Well, let's bring out the Afrikaans Alternative version:

1. Koos kombuis
2. Straatligkinders
3. Die Heuwels Fantasies
4. Anton Goosen
5. Johannes Kerkorrel
6. Polisiekar

Hou om kla oor sangers wat nie daar is nie... Ten minste het Sony die moiete gedoen om Afrikaanss treffers vry te stel. Het nie gedink dit sal ooit gebeur nie. Ek het n 8 jarige dogtertjie wat al vir maande vra waarom daar nie n Afrikaanse Singstar is nie. Dankie tog. Ek is nou so gatvol vir ABBA. Hierdie gaan n aangename verandering wees.

Hou om kla oor sangers wat nie daar is nie... Ten minste het Sony die moiete gedoen om Afrikaanss treffers vry te stel. Het nie gedink dit sal ooit gebeur nie. Ek het n 8 jarige dogtertjie wat al vir maande vra waarom daar nie n Afrikaanse Singstar is nie. Dankie tog. Ek is nou so gatvol vir ABBA. Hierdie gaan n aangename verandering wees.

Maak net seker sy sing nie Cooler as ek nie.

Baie waar. Elke mens het sy perke. Sodra dit gebeur is sy en die Singstar uit die huis uit. Gelukkig is sy nog op die Kurt Darren en Juanita Du P fase.:DDis

+1

Sign up to the MyBroadband newsletter
X