gondwanadon
Member
I can see the tweet now. "Het my PS2 in die Jukskei gegooi".
lol'd heartily
And after this its Singstar Bollywood ...
Dance mat included
South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
I can see the tweet now. "Het my PS2 in die Jukskei gegooi".
And after this its Singstar Bollywood ...
then sing star Greatest hits of the ANC with hits like Umshini WamiAnd after this its Singstar Bollywood ...uke
Hou om kla oor sangers wat nie daar is nie... Ten minste het Sony die moiete gedoen om Afrikaanss treffers vry te stel. Het nie gedink dit sal ooit gebeur nie. Ek het n 8 jarige dogtertjie wat al vir maande vra waarom daar nie n Afrikaanse Singstar is nie. Dankie tog. Ek is nou so gatvol vir ABBA. Hierdie gaan n aangename verandering wees.
then sing star Greatest hits of the ANC with hits like Umshini Wami
None of you thought of a game like that... so ja... no need to criticise..
There's been a gap in the market for years for a NOOT VIR NOOT PC game... I mean goodness I am sure Johan Stemmet will oblige to provide voice as as himself for any necessary 3D animation...
So there you go... game developers, there's an idea for you... now I expect 5% commission please...
Hou om kla oor sangers wat nie daar is nie... Ten minste het Sony die moiete gedoen om Afrikaanss treffers vry te stel. Het nie gedink dit sal ooit gebeur nie. Ek het n 8 jarige dogtertjie wat al vir maande vra waarom daar nie n Afrikaanse Singstar is nie. Dankie tog. Ek is nou so gatvol vir ABBA. Hierdie gaan n aangename verandering wees.