PsyWulf
Honorary Master
- Reaction score
- 16,003
Ek staan in elk geval nie terug vir jou nie - FOOL
South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
Ek staan in elk geval nie terug vir jou nie - FOOL
Shut up jy, ekt niks vir jou te sê nie
Wel, lyk my jy sukkel met Afrikaans net soveel soos met EngelsHelp ni n prat net engels ni, as die geld kom, kom dit in Afrikaans broer
Jy het sopasShut up jy, ekt niks vir jou te sê nie
Good morning to you too, BusyNobody.Well, back to Cape Town today, then back to work on Thursday. Will be on hiatus from this entertainment after that.
Are you getting paid this week @plainboy23? Or let me rephrase that: Have you told many people that you’re getting paid this week?
Good morning.Good morning to you too, BusyNobody.
Good evening, nee dis fine.Good morning.
I’m following up on a huge update I received this morning. Did you get it too?
Nie om snaaks te wees nie, waar kom die belangstelling NOU vandaan, ek dog dan die is scam besigheid.. lol .. ek pay volgende week.Ag kom nou man. Moenie so issie. Ek wil net sieke maak ons het dieselfde update gekry
Ek’t mos iets gehoor vanoggend. Ek wil net sieke maak of it waar is. Het jy dan nie die groot update gekry van die vordering nie?Nie om snaaks te wees nie, waar kom die belangstelling NOU vandaan, ek dog dan die is scam besigheid.. lol .. ek pay volgende week.
Jy het hierdie platform alles vir jouself, so geniet die "sirkus", I'm out..Ek’t mos iets gehoor vanoggend. Ek wil net sieke maak of it waar is. Het jy dan nie die groot update gekry van die vordering nie?
Okay. See you in two months, clown!Jy het hierdie platform alles vir jouself, so geniet die "sirkus", I'm out..
I see the clone who came magically appeared yesterday to spread the news has just as magically disappeared.
I’m willing to bet that SurtiemillioNIL will pop up soon as well…![]()