Cape Town: David Forbes murder case

Quantum Theory

Executive Member
Reaction score
208
Cape Town - A man was killed in a shooting at a popular petrol garage in Gardens, Cape Town.

A witness told News24 she heard a gunshot then saw a man shoot another who was sitting in a black VW Golf car. The man in the car was shot three times.

“The shooter just stood there,” the witness said.

The motive for the shooting was unclear.

Source

From a FB post:

Actually now EWN reporting shooter was arrested. He was a huge tattooed guy and talking on his phone the whole time. Won't post pics of shooter or victim on my public profiles though

10931185_10155121370295453_9183460174438799198_n.jpg

Just heard about this as well, youngster was killed, Family of a friend, not gonna mention name yet, He was 20 years old. So Sad.

[video=youtube;pEUJI35Bj8k]https://www.youtube.com/watch?v=pEUJI35Bj8k[/video]

Die voorval het net voor 17:00 by die Engen-vulstasie in Oranjestraat plaasgevind.

’n Ooggetuie, wat nie geïdentifiseer wil word nie, het gesê sy het petrol laat ingooi en was by die winkel toe sy ’n skoot hoor.

“Ek het eers gedink dit is ’n wiel wat bars, maar toe ek opkyk, toe sien ek ’n groot man met baie tatoeëermerke wat ’n geweer na ’n motor wys.”

Die ooggetuie het gesê omstanders het hierna nader gestaan om te sien wat gebeur.

Toefiek Joseph is op die toneel dood.

Die vermeende skieter het egter nie weggehardloop nie en het vir die polisie gewag om hom te arresteer.

’n Vriend van die Joseph, Ziyaad Pool, het gesê die oorledene werk by die hawe en kom van Woodstock af.

“Hy was ’n goeie ou,” het hy gesê.

Paul Rothman, eienaar van die vulstasie, het gesê hy is baie hartseer oor die voorval. Hy het egter gesê hy het self nie genoeg inligting om verder kommentaar te lewer nie.

Polisiewoordvoerder lt. kol. Andrè Traut het gesê die skietery was glo die gevolg van ’n rusie tussen die twee mans. ’n 48-jarige sekuriteitswag is in hegtenis geneem en sal na verwagting Maandag in die hof verskyn.

http://www.netwerk24.com/nuus/2015-...atoeermerke-skiet-22-jarige-dood-by-vulstasie

No justification. Even if it was an argument. But this justice system is so shyte the security guard will probably get away with it.

No justification. Even if it was an argument. But this justice system is so shyte the security guard will probably get away with it.

What security guard?

EDIT: Nevermind... I didn't read properly.

Last edited:
Sign up to the MyBroadband newsletter
X