Ek raak pissed

Metalspawn

Well-Known Member
Reaction score
1
Ok dis seker al soos 3-4 dae wat my internet so stadig is :/ Dis sekere local sites + Omtrent alle international sites. Maak nie saak of ek op IS of Saix is nie. Lyn sync reg ens.,= Local downloads van games.saix.net = 420 kBps Enige iets anders is net K..... Is dit my skuld of is iets op die netwerk fout ?

Wel as jy albei IS en Saix probeer het en albei is stadig dan weet ek nie.

Saix en IS het konstant "peering" issues. Is jy seker die sites wat jy visit is local? Want dit kan dalk net 'n internasionale bandwidth ding weer wees

Ek is nie eers by IS of saix nie en my internet voel net so stadig. Downloads is ook so klein bietjie stadig maar nie te feel nie.

As jul ff run kry flagfox dan weet jy waar jy is met local us, canada ens.

Dis my PC. Ek weet nie hoekom nie!, maar enige ander PC kan maklik facebook oopmaak :/ Format tyd!

Last edited:
Dis my PC. Ek weet nie hoekom nie!, maar enige ander PC kan maklik facebook oopmaak :/ Format tyd!

Bleh - ek haat dit om Venstertjies van voor af te laai - veral as die rekenaar snaakse drywers gebruik wat venstertjies nie eens optel nie - en jy dan eers van die 'Net moet aftrek voor jy geholpe kan raak...

Bleh - ek haat dit om Venstertjies van voor af te laai - veral as die rekenaar snaakse drywers gebruik wat venstertjies nie eens optel nie - en jy dan eers van die 'Net moet aftrek voor jy geholpe kan raak...

venstertjies. Windows! Dit is nogal snaaks! :D

Hi,

Ek hou van die afrikaans op die forum. Ons moet dit meer doen. Ek begin al afrikaans afleer. Skande.

Sign up to the MyBroadband newsletter
X