South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
It is annual increase time. Normally we get a channel or two extra to soften the blow, and justify the increase.
I think BBC Knowledge will be good - BBC has excellent documentaries and will be good to have access to all of them…
The corporation has cancelled the commission for a 90-minute drama about Britain's youngest surviving Victoria Cross hero because it feared it would alienate members of the audience opposed to the war in Iraq
I think you can tune into BBC Radio 1 in the audio bouquet?
I want BBC2!!!!!! Top Gear FTW
I think you can tune into BBC Radio 1 in the audio bouquet?
Beggars can't be choosers. However I'm no beggar. I pay my DSTV Premium subscription fees every month, since 1996. Sorry chum but DSTV
is being paid to introduce decent channels, we're not getting anything for free from them.
Your remark is highly inappropriate.
S'Tru my baas -- got my poor old hat out evry day for some old sixpens and pennies , standing on the corner in the cold and the rain Ayyee maar die ou Kaap is so koud as die doktor so kwaai waai.
As die madam my net so bietjie daar binne laat staan , dan gee ekke nie om wat ek kyk nie , net so lank ek bietjie warm kry.
Aaiiee dis harde wereld hier in Africa. Die ryk ouens het die groot TV's en die ander ryk ouens se vir hulle wat hulle moet kyk en die ander arme ouens klaar , so bitter , so bitter nes grootouma se vrot ou blatjang.
Maar daardie ryk ouens wat vir die ander ryk ouens se wat hulle op die box kan sien -- hulle lag maar net -- lag al te lekker -- sien hulle is die wat die banje min werk doen en die banje groot bonuse kry.
So ek hoop jy kan nou sien , onse almal is maar op onse eie manier net ou bomelaars wat dit die klein blink skerm aanbetref. Jy sit in jou groot huis mooi lekker warm en dink jy moet iets beter kry want jy betaal somme groot geldjies. Maar ek ek staan hier in die genade van my madam en ek sien dieselfde ding wat jy sien -- en ek betaal nie. Maar ek weet al koop jy tien TV's an al betaal jy tien keer oor -- ons bly maar net almal bomelaars van die drade -- prentljie - loos.
============
Now lets see if the mods MISSAPROPRIATE this one
the VERBIATED one