faniebraai
RIP
Het jy al gaan draf, vettie boem-boem?![]()
jy speel met jou lewe
South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
Het jy al gaan draf, vettie boem-boem?![]()
Hoe de vok gaan jy hom vang?jy speel met jou lewe
Hoe de vok gaan jy hom vang?
geweer
Dit moet iets groter as a windbuks wees, seun.
Ek is flippin rats.
Wel, ek het gedink ons kan jou oefeninge afskop deur jou te laat draf agter 'n fiets, wat 'n garage pie op die agterste modderskerm vasgebind het.Jy's dalk rats, maar nie so bright nie.![]()
Wel, ek het gedink ons kan jou oefeninge afskop deur jou te laat draf agter 'n fiets, wat 'n garage pie op die agterste modderskerm vasgebind het.![]()

Wel, ek het gedink ons kan jou oefeninge afskop deur jou te laat draf agter 'n fiets, wat 'n garage pie op die agterste modderskerm vasgebind het.![]()
Ag, ek hou die gesprek maar lig en op jou vlak, anders sukkel jy dalk om te verstaan.Sal werk. Een van die dae is ek maer, en jy bly steeds dom![]()
Ag, ek hou die gesprek maar lig en op jou vlak, anders sukkel jy dalk om te verstaan.![]()
Dis eers genoeg, jy moet jouself nie ooreis met jou eerste oefening nie.so ek's vet, en nou's ek dom ook. nog iets. terwyl jy nou besig is.
Ag, ek hou die gesprek maar lig en op jou vlak, anders sukkel jy dalk om te verstaan.![]()
Derail much? Take your tiff to the Afrikaanse garingso ek's vet, en nou's ek dom ook. nog iets. terwyl jy nou besig is.
Derail much? Take your tiff to the Afrikaanse garing
As jy nie gaan luister nie gaan ek jou van nou af ZCFaniedry noem!wtf? pra jy wat tanne het.
5.1 will be better overall (methinks). But you are right. Deep sleep is awesome. I had to install Franco kernel to get it that low. Now the N5 is just rootedSomething I do really like about Lollipop is the battery life.
If you don't use your phone, it hardly use any power, almost like it goes into hibernate mode.
Looks like Project Volta is working.
5.1 will be better overall (methinks).
Agreed.
Hopefully by then Google has fixed the bugs still in 5.0.X and we'll get a flippin nice experience.
I'm so chuffed I got the Silent Mode thingy sorted, now I can enjoy LolliWiz.![]()