Master Cain
Expert Member
- Reaction score
- 0
As confirmed by Dave he has a lot of ramblings yet you listed a definite list of things he predicted. All I requested is that you please tie at least one of these predictions into the ramblings so we can see how you drew this conclusion. It obviously required some interpretation on the part of the believers. Be so kind as to give us "non believers" a pointer...
My understanding of Dutch will be sufficient to make the correlation if one exists.
Na daardie twee groot slaë gelewer is op die Westerfront Kom Vyf Duitse oorlogskepe na Duitswes en een Vliegkamp skip na Duits Oos.
Sodra die oorlog skepe land, sien ek die Engelse vlug weg uit Rhodesiä en Kaapland. Ons Parlement sit daardie tyd. Dit het gereen en die gras is groen. Dan word die gras weer wit en droog en net sodra die gras weer mooi groen word ver die tweede maal, Kom daar 3 blou briewe (blou is goeie nuus ver ons) As die derde brief in die Parlement kom, sien ek hulle spat uitmakaar, en vlug haastig weg uit die Kaap. As hulle hier kom sit ons op ons perre en beweeg ons in die rigting van Lichtenburg. Daar bÿ die koppie kom ons bymakaar en daar kom 'n Man met 'n bruin pak klere en hÿ spreek ons toe. Daarna draai ons terug en trek weer hier af. net ssos in (1914) maar die keer op ons tÿd. Ons vlug nie soos in 1914 (Ons het ook nie in 1914 gevlug nie, maar ons goed het streep gelë om ver ons perde ligter te maak). Daar onder langs Grootrivier Kom Wes-Transvaal Suid Vrÿstaat en Oos Kaapland bÿmekaar en daar ontmoet ons die Duitsers, en daar krÿ ons al die gewere en kanonne wat ons nodig het. In hierdie tÿd sien ek in Johannesburg 'n baïe Groter staking as wat daar in 1922 was en al die treine in die Unie behalwe die trein tussen Prieska en Duitswes staan doodstil. Ook hulle staak.
The co-ordinates where the Luderitzbocht/ Prieska railway line stops:
S 26 34.698 E 15 37.681.
During Siener's lifetime only fishing vessels could use the harbour. The harbour was recently deepened to accommodate bigger ships.
http://www.namport.com/content/show.php?m=5&sm=30