Nee niks is oppad nie and i thank youGroot dinge is oppad![]()
South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
Nee niks is oppad nie and i thank youGroot dinge is oppad![]()
Ja, julle almal gaan 'n GROOT verrassing kry ...Groot dinge is oppad![]()
Yeah, waiting on something that doesn't exist ... spot onIn times like these it's actually endearing that people still have so much hope, and we all know the excited feeling of anticipation, like kids waiting for Santa.
It just might be a "verassing", but given the length of time this has been going and the repeated, unfulfilled expectations, can anything be a surprise?Ja, julle almal gaan 'n GROOT verrassing kry ...
Nie 'n clue met wie jy praat, maar ok ... geniet jouself!Solank ek weet wat daar aan gaan, bly jy dan maar 'n toeskouer, ek sal popcorn supply dan kan jul sien en kyk wat gaan gebeur..
Is jy dan deel van die paneel wat die gelde moet organiseer? Net 'n vraagNie 'n clue met wie jy praat, maar ok ... geniet jouself!
So asof JY weet wat daar aangaan. HAHAHAHAHA
Quite correct.Solank ek weet wat daar aan gaan, bly jy dan maar 'n toeskouer, ek sal popcorn supply dan kan jul sien en kyk wat gaan gebeur..
WAHAHAHA, jy is rerig 'n nar vandag .... Jy is meer as welkom on jou vragies te vra, ek kan nie 'n moer omgee nie ... hierdie is 'n scam ... hoe vinniger jy dit besef, hoe beter vir jouIs jy dan deel van die paneel wat die gelde moet organiseer? Net 'n vraag
Is darem seker nie nodig om ombeskof te raak nie, ek het maar net probeer uitvind dalk weet jy meer as wat ek weet.WAHAHAHA, jy is rerig 'n nar vandag .... Jy is meer as welkom on jou vragies te vra, ek kan nie 'n moer omgee nie ... hierdie is 'n scam ... hoe vinniger jy dit besef, hoe beter vir jou
Met alle respek gesê "jy weet nog niks".. LmklaaaPlainboy you are a real oblivious work of art! Jeeeeesus![]()
Jy kan maar comment wat jy wil, jy is hoeka die een wat inni h## ge#@&# wordJulle gaan almal innie hol genaai word.
Die scam is n Ponzi net soos MTI.
Stuur geld na my toe, ek sal seker maak julle key julle geld terug. PM my.
Plainboy,the scammers has bewitch you.Jy kan maar comment wat jy wil, jy is hoeka die een wat inni h## ge#@&# word
Eish man, ek block hulle maar ai...Plainboy,the scammers has bewitch you.
Da is baie van hulle wat die saak uitgebyt,hoop jy aan die regte kant.Eish man, ek block hulle maar ai...
Vriend, ek sal vir jou boodskap stuur sodra die jongste nuus deurkomDa is baie van hulle wat die saak uitgebyt,hoop jy aan die regte kant.