The official Battlefield 4 thread

first thing i checked this morning .... cant wait to get in there ... hope i have time this evening

Ton of Cape Town servers no JHB server yet it looks like.....

bf4saservers.jpg

Hopefully JHB servers up soon, need to leave work early today!

2 Games to test tonight GTA Online and BF4 how do you make time for it is the question :D

Got SA servers, some lag but really liking it so far. Will definitely be playing it tonight after work.
Must admit it's not running to badly on my work PC Quad Q8300 with a GTS 250.

Kyk nou wat waai die wind in. NAARTJIE!

Hoe gaan dit ou maat?

Sal vanaand bietjie saam julle speel. :)

Ek het lekker upgrade gegooi.
ROG Maximus V
I7 3770
16GB Dominator Platinum
256GB SSD
GTX770

Glo nie ek sal prob he met game nie. :D

Slagter my verlore vrind. :) Dude speel al 'n rukkie BF maar die jaar besluit my beursie gaan die praat werk doen, kla my BF bestel by Kalahari, Activision sien my nie sommer weer nie.
Ons het heelwat van die Q manne wat ook so voel so sal defnitief 'n sterker contingent op BF hê as in die verlede dan kon ons so bietjie weer RoS/SoS en sommer ' DoG clannie in gooi daar.
I am sure SirG might be interested in some team ups with old Friends/Foes.
Moet sê ek hou rerig van wat ek gesien het sover vanoggend al was daar bietjie lag voel die game baie smoother, sal lekker wees om ou vriende weer raak te loop op die slagveld.
Bietjie reel as die game uit is dat jy jou maaitjies bring en ek myne dan kyk ons wat gebeur :)

Anyone else lagging there face off? ping of 30 add but rubberbanding is insane, trying 64 man

hmmmm we need a list of all the MYBB guys playing so we can kill or squad :D

Anyone else lagging there face off? ping of 30 add but rubberbanding is insane, trying 64 man

Noticed the 64 player servers have some rubberbanding issues, 32 player servers plays fine in my experience.

yeah, 32 man was good, 64 man was unplayable

Sign up to the MyBroadband newsletter
X