Which prompts the question - how do places like Cape Town, PE and Durban connect as well?
One solution would be to ask Telkom/Neotel/Vocadom/MTN/whoever whether they'll sponsor a backhaul link (even if it's 16k) between Gauteng and the other cities... P2P/FTP and HTTP file transfer can be blocked on these links to allow IRC (and other non-intensive traffic) to pass through without any bottlenecks.
Another is that we build and launch our own satellite
I am getting my stuff in order to hopefully join the PTA & JHB wug.
What kind of setup are you guys using now?
I am very close to the PTA-East: CP Point.
www.wug.za.net -> WugNet -> Wugplotter -> download KML -> open KML with google earth, look for Mooikloof highsite - within 50m radius from the location shown there.
Protz, wat doen julle vir weerlig? Veral op die highsites? En is daar iets soos n manual? Want ek wil dit graag vir iemand stuur wie se netwerk gereeld deur die weer gemoer word.
Weerlig is 'n probleem. Maar dit lyk nie asof ouens met kit meer geslaan word as ander nie. Wat die beste is? Ek weet nie... Daar is ouens wat beweer dit help om 'n koper draad reguit in die grond in te vat.
Ander beweer dat geen grond draad beter is. Who knows. Die ergste wat nog gebeur het waarvan ek weet is dat ouens hulle kit verlor het, maar die rkenaar en huis was fine.
Ons Die Wilgers highsite wat n 6m staal toring op die Bronberg is, is n ideale weerlig aantrekker, maar daai toring is so goed en diep ge-earth hy word nie geslaan nie, wel nog nie. Ek het al van my woonstel af gesien hoe die weerlig herhaaldelik langs hom slaan op die berg, maar nooit hom direk nie. So goeie diep earthing is die beste manier om weerlig te keer.