Steve Hofmeyer lays into preacher

Cara

Expert Member
Reaction score
4
Gotta love old Stevie ... even when he's down he's still fighting :D

Pretoria - Steve Hofmeyr has climbed into the preacher who warned earlier this week that unless Steve mended his ways he would lose his soul.

Writing on his blog (www.stevehofmeyr.co.za), Steve said, among other things, that church men like Dominee Slabbert le Cornu of the Carletonville Reformed Church were the reason that churches were losing parishioners.

"You're the reason people like me no longer find God in the church.

"Your convictions come between us and the Lord," wrote Hofmeyr.

His letter singles out what he calls "hate speech, from your arsenal of prejudice, snobbery, Biblical abuse and misconceptions".

http://www.news24.com/News24/Entertainment/Local/0,,2-1225-1242_2266651,00.html

Last edited:
I'm with anyone who can make something out of a 'vrot pampoen' and a 'stukkende skoen' ... :)

Steve Hofmeyr yet again doing what he does best ....

talking k@k :D

Steve Hofmeyr

More Julle

Skies ek begin met 'n baklei ma ek wil my frustrasie erns gaan uitskree....

Ek is so moeg vir mense wat vinnig verklaar dat hulle Christene is en dit hulle die reg gee om te oordeel. Staan daar dan nie pertinet in die Bybel dat die mate in wat jy oordeel jy geoordeel sal word nie. Kan almal nie nou ma vir hierdie man, sy vrou en kinders spasie gee om 'n saak wat ongelooflik sensetief is net te probeer verwerk en te kyk wat hulle as 'n famielie kan doen om weer gesond te word nie. Ja ek aanvaar dat hy 'n bekende persoon is, ma genade, genoeg is genoeg. Weet julle, Dawid van die Bybel was God se mees geliefde gewees en o genade hoe het hy nie opgemors nie. As die Here vir Dawid kan vergewe, wie is ons om dan nog 'n oordeel te vel oor iemand wat self voor die Lewende God moet staan en glo my, as Hy vergifnis gevra het en hy het dit uit sy hart gedoen dan is hy vergewe. Soos in geheel en al vergewe. Soos in God het dit vergeeeeeeeeet. Hoekom as God hom dan vergewe het en die sonde vergeet het, gee dit ons as mens die reg om hom te bly herninder aan dit wat hy gedoen het wat seer maak?

Jis, partykeer wil ek net iemand klap en bloody hart ook.

Skies julle ma ek het nodig gehad om dit te se.....

lekker dag

Sign up to the MyBroadband newsletter
X