Cara2
Active Member
What do guys think of Virgin Mobile?How is theyr service,offers and ext.
I just wanted to know.
South Africa’s biggest forum. Discuss, discover, and connect with thousands of members.
Btw, do we get VRewards for data at all?
More advise pleeeeez!!!!!!
I won't go for Virgin Mobile.
Like someone said earlier, their biggest drawback is that they're part of the CellC network (been there, didn't get the T-shirt).
CellC's support is shocking, now if Virgin depend on them to open new accounts, etc. - I think you're in for a rough ride.
Rather go with the two big boys.
I think im going to keep my vodacom account.....![]()
Nop, I've loaded and used R200 worth of airtime for data use and no VRewards yet.But VM internet access and availibilty has been good to me so I can't complain.
Very wise decision!
*Hey Cara, ek is ook van Malmesbury af! Hoe lyk die plek nou, was laas in Julie daar? Maak Barry's Grill nog steeds die beste steaks op die dorp?
Ja baie en ek eet elke vrydag lekker verniet daar,want dis my vriendin se pa se plek. Malmesbury lyk ma nog die selfde maar hier is baie meer winkels en goed...hulle het nou vir Raimonde's afgebreek en dan gaan daardie hele plek nou een MASSIVE Spar wees..Hulle het ook die dorp se swembad oorgedoen en verder dink ek alles lyk maar die selfde
![]()
Ai, jy is baie gelukkig - ek het nog net een keer by die Spur 'n steak bestel en toe nie weer nie. Saddles is ook net goed vir 'n burger.
Goeie dinges! Die Spar is dan al klaar so groot - en met die Spar se drankwinkel gaan dit mos 'n reusagtige winkel wees! So jou vriendin is Robert Moreland se dogter? Was nog nooit by Malmesbury se nuwe swembad nie, gaan swem gewoonlik by my swaer. En wat van die warmwater-bron ontwikkeling waaroor almal so praat? Weet jy iets daarvan af?